En ny sæson er på vej. Vinteren har været hård og lang men mon ikke det er ved at være slut. Et godt og positivt tegn på den nye sæson er at vi skal ud og købe kalve. I sidste uge købte vi, til senere levering, 13 små limosine kvie kalve som skal på græs…
Efteråret er kommet og græssets vækst er næsten stoppet.
Så begynder de kolde nætter, risiko for nattefrost og ikke varme nok om dagen til at græsset i foldene gror ret meget mere. Vi begynder nu at nøje følge med i, hvor tæt de enkelte folde bliver afgræsset, og sørger for at flytte dyrene til nye folde når den forrige er brugt op. Heldigvis har…
